Veel gestelde vragen
Bestelling & Levering
Onze producten worden direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
De gemiddelde levertijd bedraagt 7-15 dagen.
Ben je benieuwd wanneer jouw bestelling wordt geleverd? Bekijk de status eenvoudig en snel via de pagina: "volg je bestelling".
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:
Heb je 5 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Asileno Nederland werkt met verschillende leveranciers. Het kan het zo zijn dat producten uit 1 order afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken, ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Asileno Nederland verzendt 100% GRATIS. Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening.*
*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor € 7,95 aan verzendkosten.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een bestelbevestiging via de mail met daarin jouw bestelnummer.
Heb je niks ontvangen?
Check dan even je spambox of neem contact met ons op via: info@asileno.nl
We doen er alles aan om je producten zo snel mogelijk te leveren. Daarom worden bestellingen altijd nog dezelfde dag verwerkt en is het niet altijd mogelijk om een bestelling te annuleren.
Neem hiervoor contact met ons op via: info@asileno.nl
Contact
Ons klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar, om je te helpen bij al je vragen. Dit is uitsluitend per e-mail, zodat we iedereen snel kunnen helpen.
Ruilen & Retourneren
Als je een artikel wilt retourneren, raden wij aan om een e-mail te sturen naar info@asileno.nl met de reden van de retourzending en wij zullen graag helpen bij het oplossen van het probleem en je voorzien van instructies.
Track & Trace
Op deze pagina Volg je bestelling kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om je bestelling te volgen.
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.